Què és el Kit digital?
El programa Kit digital és una iniciativa del Govern d'Espanya que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals adreçades a pimes i autònoms amb la finalitat de modernitzar el teixit productiu espanyol.
Està dotat amb un pressupost de més de 3000 milions d'euros, finançat per la Unió Europea a través dels fons Next Generation EU i s'adreça a pimes i autònoms de tots els sectors productius en tot el territori nacional.
Mitjançant el Kit digital i gràcies a l'agent digitalitzador QDQ Media (A81745002, Paseo de la Castellana 81-15, Madrid 28046) t'ajudem a:
- Assessorar-te sobre les solucions digitals que necessita el teu negoci.
- Fer la tramitació de la sol·licitud de l'ajuda pública (Bo digital).
- Posar en marxa les solucions digitals en el teu negoci.
¿A quién va dirigido?
El programa s'adreça als autònoms i pimes situades en territori espanyol que volen digitalitzar-se i que tinguin menys de 50 treballadors, entre altres requisits.
El Bo digital s'atorgarà als sol·licitants que compleixin els requisits per ser-ne destinataris, i es concedirà de manera directa i sota l'únic criteri d'ordre de presentació de sol·licituds (sempre que hi hagi fons disponibles).
Segons el nombre de treballadors del teu negoci, l'import màxim del Bo digital al qual podràs accedir és el següent:
Si la teva empresa està interessada a rebre informació del Bo digital i sol·licitar-lo, posa't en contacte amb l'agent digitalitzador a través del següent enllaç:
Sol·licita el teu Bo digital
Finalitats del Bo digital
Et presentem algunes de les solucions de digitalització a la qual podràs destinar el Bo digital:
Pregunta per aquestes solucions o unes altres a l'agent digitalitzador en sol·licitar el teu Bo digital.
Sol·licita el teu Bo digital
Requisits per optar al Bo digital
Per accedir al Bo digital els sol·licitants hauran de complir els següents requisits:
- Estar inscrits en el cens d'empresaris, professionals i retenidors de l'Agència Estatal d'Administració Tributària o en el cens equivalent de l'Administració Tributària Foral, que ha de reflectir l'activitat econòmica desenvolupada a la data de sol·licitud de l'ajuda i tenir una antiguitat mínima de sis mesos.
- No poden tenir la consideració d'empresa en crisi.
- És necessari estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social.
- No poden estar subjectes a una ordre de recuperació pendent després d'una decisió prèvia de la Comissió Europea que hagi declarat una ajuda il·legal i incompatible amb el mercat comú.
- No estar incursos en cap altra de les prohibicions previstes en l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- No superar el límit d'ajudes de minimis.
- Disposar de l'avaluació del nivell de maduresa digital, d'acord amb el test de diagnòstic disponible en la plataforma Acelera Pyme.
Caixa Rural sempre prop de tu
Si el projecte de digitalització de la teva empresa o qualsevol altre que vagis a desenvolupar necessita finançament, posa't en contacte amb la teva oficina habitual i t'ajudarem a fer-lo realitat.