Si el teu telèfon és Android, podràs pagar-hi en qualsevol comerç amb TPV Contactless. Per activar el servei de pagament mòbil, descarrega't l'aplicació de Google Pay i afegeix-hi les teves targetes de Caixa Rural.
Paga a tots els comerços únicament amb el teu mòbil
Afegeix-hi totes les teves targetes de manera senzilla
Com es descarrega l'aplicació de Ruralvía Pay un client?
Per descarregar-te l'aplicació de Ruralvía Pay només has d'accedir a Google Play o App Store des del teu dispositiu mòbil i indicar en el cercador “Ruralvía Pay”.
Com em dono d'alta a Ruralvía Pay?
L'alta a Ruralvía Pay és molt senzilla. Només has de seguir dos senzills passos:
Descarrega't l'aplicació Ruralvía Pay a Google Play
Accedeix amb les teves claus d'accés a Ruralvía, el nostre servei de banca multicanal.
Si ets client de Caixa Rural, però no tens claus de Ruralvía, ves a l'oficina més pròxima per aconseguir-les.
Per què he de donar-me d'alta a Ruralvía Pay?
Amb Ruralvía Pay tindràs sempre disponibles les teves targetes al mòbil per fer les compres còmodament, sense necessitat de portar-les a sobre i, a més, podràs consultar-ne els moviments sempre que ho desitgis.
També podràs enviar o sol·licitar diners de manera immediata als teus contactes (familiars, amics, etc.) que estiguin donats d'alta en el servei, sabent únicament el seu número de telèfon mòbil.
És Ruralvía Pay segur?
Ruralvía Pay és un servei totalment segur que compleix els estàndards més estrictes de seguretat. A més, per accedir a la informació dels teus comptes i targetes a Ruralvía Pay, ho hauràs de fer sempre amb el teu usuari i contrasenya, de manera que ningú que no sàpiga les teves claus hi podrà accedir.
I si et roben o extravies el mòbil, només has de trucar al telèfon 91 334 67 80 o al 900 822 670 per sol·licitar que bloquegin la targeta que tinguis vinculada al servei de pagament per mòbil, com ho faries avui si perds la teva targeta física.
Quins requisits calen per poder utilitzar el servei de pagament per mòbil?
Per poder fer pagaments amb mòbil en comerços, hauràs de descarregar-te l'aplicació Ruralvía Pay a través de l'App Store o Google Play, accedir-hi amb les teves claus de Ruralvía i donar-te d'alta en el servei de pagament en comerços, indicant-hi la targeta que vols vincular per fer les teves compres.
Si tens un mòbil Android amb sistema operatiu igual o superior a 5.0 amb antena NFC, podràs pagar directament amb el mòbil, en el moment en què et donis d'alta en el servei.
Si tens un mòbil Android amb sistema operatiu inferior, només hauràs de sol·licitar el teu sticker Ruralvía Pay a través de ruralvia.com
Si tens un iPhone, pots utilitzar el sistema de pagaments Apple Pay que ofereix Caixa Rural.
Si ja tinc un sticker de Ruralvía Wallet, què he de fer?
Si tens un dispositiu mòbil Android amb sistema operatiu igual o superior a 5.0 i amb antena NFC activada, ja no caldrà que utilitzis l'sticker de Ruralvía Wallet. Destrueix l'sticker, descarrega't la nova aplicació Ruralvía Pay i activa el servei de pagament per mòbil per començar a pagar sense sticker.
Si el teu mòbil no compleix amb les característiques esmentades anteriorment, caldrà que segueixis fent servir l'sticker de Ruralvía. No cal que en sol·licitis un altre, podràs fer-ho amb el que ja tens.
On puc comprar amb Ruralvía Pay?
En tots els comerços que disposin de terminals de pagament amb la tecnologia sense contacte.
Per a compres inferiors a 20 €, no cal introduir el PIN, és suficient amb acostar el telèfon mòbil al terminal de venda (TPV).
Per a compres d'import igual o superior als 20 €, hauràs d'introduir el PIN en el terminal de pagament del comerç per validar l'operació després d'acostar el telèfon mòbil.
Quin PIN he d'introduir en el terminal de pagament per a compres superiors a 20 €?
Si tens un mòbil Android amb sistema operatiu igual o superior a 5.0 amb antena NFC hauràs d'introduir el PIN de la targeta vinculada al servei.
Si el teu mòbil té un sistema operatiu inferior, quan sol·licitis el teu sticker Ruralvía Pay, et demanarem que escullis un número PIN, que serà el que hauràs d'utilitzar per fer les teves compres amb targeta vinculada al teu sticker.
Com afegeixo més targetes a la meva cartera?
Un cop et descarreguis l'aplicació Ruralvía Pay i hi accedeixis amb les teves claus de Ruralvía, l'aplicació et mostrarà totes les targetes de Caixa Rural. No és necessari que les hi afegeixis tu mateix.
Com trio la targeta amb què vull pagar cada vegada?
Accedeix al servei de pagament per mòbil de Ruralvía Pay i escull la targeta amb què desitges fer les teves compres. Aquesta targeta serà la que es faci servir de forma predeterminada per a totes les teves compres, sense necessitat d'haver d'accedir a l'aplicació cada vegada que facis un pagament.
A més, podràs modificar la targeta en qualsevol moment, amb l'opció de vincular i desvincular la targeta disponible en el servei de pagament per mòbil de l'aplicació
Puc afegir-hi la targeta d'una altra persona, com ara la d'un familiar?
No, perquè totes les targetes de la teva cartera hauran d'estar associades al mateix DNI, passaport o NIE del titular.
Puc afegir-hi targetes d'altres entitats?
No. A Ruralvía Pay només podràs tenir targetes de la teva entitat.
Puc accedir al servei de pagament per mòbil sense targetes?
No. És un requisit imprescindible del servei disposar, com a mínim, d'una targeta de la teva entitat.
Puc veure els moviments de les meves targetes a Ruralvía Pay?
Sí. Amb Ruralvía Pay pots consultar els moviments de totes les targetes incloses a l'aplicació. Aquesta informació es mostrarà de forma instantània, després de fer una compra presencial en un comerç.
Què és Bizum?
Bizum és el servei de Caixa Rural amb què podràs enviar, sol·licitar i rebre diners dels teus contactes, des del mòbil de manera immediata, sense necessitat de conèixer el número de compte del destinatari, simplement coneixent el seu número de telèfon mòbil i que estigui donat d'alta en el servei, sigui quina sigui la seva entitat financera (més del 95 % de les entitats financeres avalen el servei).
Quines entitats ofereixen Bizum?
Pots consultar les entitats financeres associades a aquest servei a través de www.bizum.es
Com començar a utilitzar Bizum si soc client d'una entitat del Grup Caixa Rural?
Aquest servei està disponible a través de la nova aplicació de Ruralvía Pay. Per la qual cosa, per poder fer-ne ús cal que et descarreguis l'aplicació des de Google Play o App Store, hi accedeixis amb les teves claus de Ruralvía i et donis d'alta en el servei.
Com em dono d'alta a Bizum?
L'alta a Bizum és molt senzilla. Un cop accedeixis a l'aplicació, prem en l'opció d'Enviar diners o Sol·licitar diners per iniciar l'alta en el servei. Et demanarem que escullis el número de compte que desitges fer servir a Bizum, que quedarà associat al teu telèfon mòbil. Si tens més d'un compte, podràs modificar-lo sempre que vulguis a través de la gestió de perfil.
Puc enviar diners des de l'aplicació Ruralvía Pay si estic donat d'alta a Bizum en una altra entitat?
Sí, quan accedeixis a Ruralvía Pay, detectarem que estiguis donat d'alta amb una altra entitat i podràs fer la portabilitat amb nosaltres i començar a fer servir Ruralvía Pay de seguida per enviar i rebre diners amb Bizum.
Puc rebre un Bizum si no estic donat d'alta al servei?
Cal estar donat d'alta a Bizum amb alguna entitat financera per poder rebre-hi diners.
Què passa si envio diners a algú que no té Bizum?
T'enviarem una invitació per donar-te d'alta en el servei i que puguis rebre els diners.
Quin cost té el servei?
Actualment, el servei Bizum de Caixa Rural és gratuït per als nostres clients.
Hi ha cap límit en l'enviament i recepció de diners amb Bizum?